Recipe Sifter

X
  • Start Here
    • Course
    • Main Ingredient
    • Cuisine
    • Preparation
    • Occasion
    • Diet
    • Nutrition
1

Select () or exclude () categories to narrow your recipe search.

2

As you select categories, the number of matching recipes will update.

Make some selections to begin narrowing your results.
  • Calories
  • Amount per serving
    1. Total Fat
    2. Saturated Fat
    3. Polyunsat. Fat
    4. Monounsat. Fat
    5. Trans Fat
  • Cholesterol
  • Sodium
  • Potassium
  • Total Carbohydrates
    1. Dietary Fiber
    2. Sugars
  • Protein
  • Vitamin A
  • Vitamin B6
  • Vitamin B12
  • Vitamin C
  • Calcium
  • Iron
  • Vitamin E
  • Magnesium
  • Alcohol
  • Caffeine
  • Find exactly what you're looking for with the web's most powerful recipe filtering tool.

    You are in: Home / Community Forums / Cooking Contests & Events / Entering 3 recipes ? How?
    Lost? Site Map

    Entering 3 recipes ? How?

    Go to page << Previous Page  1, 2, 3
    rosie316
    Sun Mar 10, 2013 12:30 pm
    Forum Host
    oops... again! Sorry icon_sad.gif
    rosie316
    Sun Mar 10, 2013 1:13 pm
    Forum Host
    rosie316 wrote:
    Leggy Peggy wrote:
    rosie316 wrote:
    Sorry everyone. My lap-top crapped out on me. I was attempting to "edit" my ONE reply from this "Stupid-Smart Phone" that I'm now using, and it just kept quoting me! UGH icon_sad.gif (I sometimes hate technology). Anyway, after five or so tries, I've given up. So again, I apologize for the multiple posts.

    -Rosie

    It's not you copper... it's me messing it up!!! LOL icon_lol.gif


    I know it's frustrating, but you gave me a good laugh. rotfl.gif


    It's either because I had to switch to my "dumb-ass smart phone", or that I had one too many cocktails this evening! LOL icon_lol.gif
    Glad I could make you laugh, dear! icon_smile.gif
    rosie316
    Sun Mar 10, 2013 1:16 pm
    Forum Host
    Geez... really??? I hate Stupid-Smart Phones! I want my lap-top back! icon_cry.gif

    Oh boy... Peggy is gonna get such a kick out of this when she wakes up in the morning (her time, that is). UGH!

    Definitely not YOU copperskillet! LOL icon_lol.gif
    -Rosie
    Leggy Peggy
    Sun Mar 10, 2013 4:39 pm
    Food.com Groupie
    rosie316 wrote:
    Geez... really??? I hate Stupid-Smart Phones! I want my lap-top back! icon_cry.gif

    Oh boy... Peggy is gonna get such a kick out of this when she wakes up in the morning (her time, that is). UGH!

    Definitely not YOU copperskillet! LOL icon_lol.gif
    -Rosie


    Yep, definitely not you copperskillet.
    Nice wake-me-up. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
    Wonder what would happen if I went back to bed??
    copperskillet
    Sun Mar 10, 2013 4:53 pm
    Regular "Line Cook" Poster
    rosie316 wrote:
    Geez... really??? I hate Stupid-Smart Phones! I want my lap-top back! icon_cry.gif

    Oh boy... Peggy is gonna get such a kick out of this when she wakes up in the morning (her time, that is). UGH!

    Definitely not YOU copperskillet! LOL icon_lol.gif
    -Rosie

    icon_smile.gif Whew, Thanks, glad it wasn't my fault...
    Have a fun Sunday...
    rosie316
    Sun Mar 10, 2013 6:36 pm
    Forum Host
    Leggy Peggy wrote:
    rosie316 wrote:
    Geez... really??? I hate Stupid-Smart Phones! I want my lap-top back! icon_cry.gif

    Oh boy... Peggy is gonna get such a kick out of this when she wakes up in the morning (her time, that is). UGH!

    Definitely not YOU copperskillet! LOL icon_lol.gif
    -Rosie


    Yep, definitely not you copperskillet.
    Nice wake-me-up. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
    Wonder what would happen if I went back to bed??


    Very funny, Peggy. Go back to bed, please! I'm managing just fine with this stupid phone!
    Leggy Peggy
    Sun Mar 10, 2013 6:41 pm
    Food.com Groupie
    rosie316 wrote:
    Leggy Peggy wrote:
    rosie316 wrote:
    Geez... really??? I hate Stupid-Smart Phones! I want my lap-top back! icon_cry.gif

    Oh boy... Peggy is gonna get such a kick out of this when she wakes up in the morning (her time, that is). UGH!

    Definitely not YOU copperskillet! LOL icon_lol.gif
    -Rosie


    Yep, definitely not you copperskillet.
    Nice wake-me-up. rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
    Wonder what would happen if I went back to bed??


    Very funny, Peggy. Go back to bed, please! I'm managing just fine with this stupid phone!


    icon_wink.gif
    rosie316
    Sun Mar 10, 2013 7:34 pm
    Forum Host
    LMAO icon_lol.gif
    Go to page << Previous Page  1, 2, 3 E-mail me when someone replies to this
    Add this to My Favorite Topics
    Alert us of inappropriate posts

    Free Weekly Newsletter

    Get the latest recipes and tips delivered right to your inbox.

    Your e-mail is safe. Privacy Policy
    Advertisement

    Ideas from Food.com

    Powered by phpBB 2.0.1 © 2002 phpBB Group

    Over 475,000 Recipes

    Food.com Network of Sites